Polisadministratie

All uw financiële producten duidelijk en overzichtelijk

In de adviespraktijk wordt vaker duidelijk dat er bij portefeuilles van clienten meerdere verzekeraars zijn betrokken. Dit is een gevolg van het feit dat ook verzekeraars zich steeds meer gaan focussen op specifieke verzekeringsoplossingen, waarbij lang niet altijd alle producten bij één verzekeraar kunnen worden betrokken. AssuMAX geeft u per client een optimaal inzicht in de verzekeringsoplossingen die u heeft geadviseerd en door u worden beheerd.

Vraag een demo aan

 

CRM

Beheer uw klanten en prospects

Binnen AssuMAX kunt u al uw gegevens met betrekking tot clienten invoeren en beheren, zoals NAW, contactgegevens, gezinssamenstelling en bankgegevens. Ook kunt u documenten en eventuele bezoeksrapporten eenvoudig per client bewaren en raadplegen.

Het is van groot belang dat u snel bij alle relevante informatie kunt, bijvoorbeeld wanneer u door een client wordt gebeld. AssuMAX beidt u de mogelijkheid om te worden gekoppeld met VOIP telefonie. Deze techniek zorgt ervoor dat zich onmiddellijk nadat u wordt gebeld het algemene informatiescherm van de betreffende client opent. Vanuit dit scherm kunt u eenvoudig verder navigeren al naar al gelang de werkzaamheden die u wilt verichten.

Vraag een demo aan

 

Taken & Agenda

Blijf op de hoogte van uw taken en afspraken per client.

AssuMAX biedt u de mogelijkheid om per client uw taken te monitoren. Maak eenvoudig taken aan, met of zonder deadline. AssuMAX geeft u in één oogopslag een overzicht van al uw openstaande taken, gesorteerd op deadline of prioriteit.

Met AssuMAX is het tevens mogelijk om uw agenda te beheren. Afspraken kunnen eenvoudig per client worden geregistreerd en worden in één centrale agenda inzichtelijk gemaakt.

Vraag een demo aan

 

Inzicht

Maak snel uw relevante rapportages

AssuMAX maakt het mogelijk om met enkele muisklikken managementinformatie te genereren. Zo kan er worden gesorteerd op type client, verzekeraar, branche en product. Ook kan met het systeem schadeinformatie worden gegenereerd. Het systeem geeft razendsnel de daarbij behorende data en cijfers. Dit is van belang bij de voorbereiding van clientgesprekken en gesprekken met verzekeraars, maar ook in het kader van de jaarlijkse AFM marktmonitor. Alle informatie is snel beschikbaar en bovendien foutloos.

Vraag een demo aan

 

Cliëntenportaal

Ook uw cliënten zijn optimaal en overal geïnformeerd.

Er bestaat een mogelijkheid om op uw website cliënten toegang te geven tot hun eigen portaal. Door hierop in te loggen krijgen uw cliënten een realtime overzicht van de verzekeringsportefeuille zoals deze door u is geadviseerd en wordt beheerd. Dit portaal is optimaal beveiligd, conform de nieuwe wet- en regelgeving. Deze functionaliteit is een optimaal hulpmiddel bij uw dienstverlening en biedt u bovendien extra contactmomenten met uw cliënten.

Vraag een demo aan